Dragii mei,

 

 

In urma cu doi ani de zile am faurit acest blog si l-am slefuit de-a lungul timpului cum am considerat a fi mai in ton cu ceea ce se cauta, insa de aceasta data, va invit pe toti sa sarbatorim 2 ani de blog si nu in ultimul rand tranzitia de la un blog care a facut senzatie, la un blog ce se va transforma intr-unul mai putin populat, dar cu o continuitate durabila.

Asa cum asteptati cu totii, noul numar al revistei este pe cale sa isi faca aparitia, insa spre dezamagirea multora dintre voi, acesta va fi ultimul numar de revista ce va aparea.

Timpul este atat un aliat pentru multi dintre noi, dar si un mare dusman, pentru putinii dintre noi si pentru a nu ma repeta cu anuntul precedent, voi incerca sa mentin blogul cu stiri care v-au placut in revista, dar la un alt nivel, insa perioada de aparitie, va fi mai redusa decat anterior.

 

untitled

 

Ca urmare a celor mai sus mentionate, toate aparitiile vor fi inopinate, fara a se preciza cu exactitate perioada aparitiei lor.

Inca o data imi cer iertare pentru aceasta rasturnare de situatie, insa mai cu seama, viata vine si pleaca avand suisuri si coborasuri, iar daca pana acum v-am incantat si delectat cu partea frumoasa a lucrurilor, este timpul sa arat cate putin si din cealalta parte a ceea ce inseamna perfectiune.

 

http://www.youtube.com/watch?v=sqxbZq7d86Q

Va multumesc din suflet ca-mi sunteti mereu alaturi si sper sa reusesc sa va incant cu cat mai multe lucruri minunate, chiar daca timpul s-a redus considerabil, fata de ultima data cand am vorbit aici, pe meleagurile blogului vostru de suflet „Sense magic”.

 

 

Pe curand! Va pupic! 🙂