6. Fashion and beauty

 Fashion

Pentru ca vorbim despre timpul rece si ne aflam la rubrica Fashion, astazi va voi prezenta 20 de modele de ghete pentru acest sezon destul de racoros si care se pliaza foarte bine pe gusturile fiecaruia dintre voi, avand nuante casual si fiind atat de uzitate.

Ghete cu toc

 

1

 

Ghete Ted Baker Marcee

 

 2

 

 Ghete cu franjuri

 

 3

 

 Ghete Kate Spade New York Bison

 

 4

 

Ghete Dark Sand Coolwaves

 

 5

 

Ghete din piele de vitel

 

 6

 

Ghete din piele naturala lacuita

 

 7

 

Ghete din piele nappa

 

 8

 

Ghete fronsate maro Condur by alexandru

 

 9

 

Ghete cu talpa turnata

 

 10

 

Ghete cu toc gros

 

 11

 

Ghete Eponge

 

 12

 

Ghete in culoarea coniacului

 13

Ghete elegante suberbe

 

 14

 

Ghete smart casual

 

 15

 

Ghete Hold Your Horses

 

 16

 

Ghete cu toc si platforma

 

 17

 

Botine cu elemente brogues

 

 18

 

Ghete din imitatie de sarpe

 

 19

 

Ghete As Good As It Gets

 

 20

 

 

Beauty

 

In aceasta rubrica vom vorbi putin despre hainele aristocratice ale zilelor noastre in viziunea La Mode Toujours

Colectia a fost inspirata de aristocratia britanica si include elemente clasice reinterpretate intr-o maniera proprie de catre designerul Cristina Negru.

“Aristocracy is a state of mind” se adreseaza unei femei independente, care reuseste sa domine prin siguranta de sine afisata. Designul atemporal, aplicatiile pretioase cusute manual si feminitatea creatiilor confera intregii colectii o nota de noblete care vine sa completeze personalitatea puternica a femeii La Mode Toujours.” (Sursa: http://www.garbo.ro)

 21

Culorile acestui sezon sunt rosu, negru si auriu, iar materialele folosite, precum catifeaua sau matasea, dau o eleganta aparte fiecarei piese vestimentare.

22

Rochiile cu spatele gol, fustele lungi si corsetele ultra feminine spun povestea unei aristocratii restranse, din care orice femeie vrea sa faca parte: povestea sigurantei de sine. Fiecare piesa este conceputa astfel incat sa reprezinte o declaratie de bun gust si sa dezvaluie in acelasi timp senzualitatea celei care o imbraca. La Mode Toujours este un brand de haine tailor made, create de designerul tanar Cristina Negru.

 

23

 

Si pentru ca am vorbit desre vestimentatia feminina, voi incerca sa multumesc pe toata lumea de aceasta data cu 17 tratamente pentru combaterea lipsei de somn

            Somnul normal dureaza minim 7 ore (pentru adulti) si este fara intreruperi. Somnul cel mai benefic pentru organism este cel din intervalul 22:00-00:00, datorita secretiei crescute, in aceasta perioada, a hormonului melatonina.

Melatonina este un neurohormon a carui sinteza porneste de la aminoacidul triptofan si este secretat de glanda epifiza. Melatonina regleaza ritmul somn-veghe.

Secretia de melatonina scade cu varsta, fiind maxima la bebelusi. Secretia de melatonina este inhibata de lumina zilei si stimulata la caderea serii (stimuli proveniti de la retina).

Melatonina este de asemenea, un antioxidant puternic, fiind denumita si “hormonul tineretii”, deoarece, experimental,a prelungit durata de viata la cobai si previne deteriorarile produse de radicalii liberi la nivelul sistemului nervos.

 24

            O serie de afectiuni pot fi insotite de insomnie: stres, depresie, anxietate,anemie, artrita, astm, boli de inima, boli de rinichi, hipertiroidism, indigestie, boala Parkinson, hipoglicemie, durere. Medicamentele antidepresive, anticonvulsivante (Fenitoina), beta-blocantele cauzeaza insomnie.

1. Regim igieno-dietetic

Triptofanul este un aminoacid esential, care, daca nu este introdus in organism prin dieta, nu poate fi sintetizat din alti aminoacizi. Triptofanul este aminoacidul precursor pentru :

  • Serotonina (din serotonina se produce mai departe, pe cale enzimatica melatonina)
  • Melatonina
  • Niacina (denumita si vitamina B3, acid nicotinic sau vitamina PP)

Carenta de triptofan din alimentatie, afecteaza nivelul de melatonina si serotonina, ducand la insomnie, depresie, anxietate,iritabilitate,incapacitate de concentrare,apetit crescut pentru dulciuri.

Surse alimentare de triptofan:

25

  • Oul, in special albusul
  • Spirulina
  • Cod, ton, somon, sardine
  • Soia, tofu
  • Seminte de susan,floarea-soarelui,dovleac
  • Branza
  • Carnea de curcan si de pui
  • Lapte, iaurt
  • Spanac, nap, broccoli, varza de Bruxelles,varza,conopida,telina,ceapa
  • Fasole, mazare, linte
  • Banane, caise, prune, smochine, curmale
  • Lipsa anumitor nutrienti precum calciu, magneziu sau fier produc intreruperea somnului dupa cateva ore si incapacitatea de a dormi la loc.
  • Complexul de vitamine B ajuta la reducerea stresului si imbunatateste somnul. Vitamina C si zincul ajuta la refacerea tesuturilor in timpul somnului.
  • Este recomandat sa va culcati si sa va treziti la aceeasi ora in fiecare zi si sa faceti putina miscare cu 5-6 ore inainte de culcare: mers in ritm alert, mers cu bicicleta, inot, alergare.
  • Sedentarismul si mancatul inainte de culcare sunt “obiceiuri” care afecteaza calitatea somnului.
  • Evitati cafeaua,ciocolata,dulciurile, alcoolul si nicotina (tigarile) cu 4 ore inainte de culcare. Fumatul pare sa aiba un efect calmant, dar nicotina este, in realitate, un neurostimulator.

 26

2. Plante anti-insomnie

Anumite plante sau amestecuri din plante au actiune sedativa si se recomanda pentru tratamentul insomniei, in infuzii care se vor bea inainte de culcare.

Talpa- gastii

  • Infuzie: 3 linguri de planta la o cana de apa
  • Tinctura de talpa gastii: 20-30 picaturi de 2-3 ori pe zi.

Valeriana

  • Infuzie: o lingurita de radacina de valeriana la o cana de apa
  • Pulbere de radacina de valeriana: cate un varf de cutit (1g) de 3 ori pe zi: se tine sub limba 15-20 de minute, dupa care se inghite cu putina apa.
  • Tinctura:15-20 picaturi de 3 ori pe zi
  • Macerat : 2 lingurite de planta se pun intr-o cana cu apa rece, timp de 4-6 ore.

27

Paducel

  • Infuzie: o lingurita la o cana de apa
  • Tinctura: 10-15 picaturi de 3 ori pe zi
  • Infuzie: 1-2 lingurite de flori la o cana de apa, 2-3 cani/zi.
  • Baie cu flori de tei

Tei

  • Infuzie: 1-2 lingurite de flori la o cana de apa, 2-3 cani/zi.
  • Baie cu flori de tei

Levantica

 

  • Infuzie: o lingurita la o cana de apa, 1-2 cani/zi.
  • Infuzie concentrata de levantica se adauga in apa de baie, inainte de culcare: 100 g de flori de levantica in 2 l de apa clocotita, se lasa la infuzat 5 minute si se toarna infuzia strecurata in apa din cada.

 

Ceai calmant

 

  • Flori de tei
  • Conuri de hamei
  • Talpa gastii
  • Radacina de valeriana
  • Fructe de paducel

Se face o infuzie din 2 lingurite amestec la o cana de apa, se beau 1-2 cani pe zi.

28

O alta reteta de ceai impotriva insomniilor:

  • Flori de paducel
  • Flori de tei
  • Talpa gastii
  • Sovarv
  • Mataciune

Infuzie din 2 lingurite amestec la o cana de apa; se beau 2-3 cani/zi.

3. Crengi de brad

 

Pentru combaterea insomniei, se pun intr-o vaza cu apa, langa pat, un buchet din crengi de brad.

4. Perna din plante

 

Intr-un saculet de panza se pun:

  • Ace de brad
  • Frunze de menta
  • Flori/conuri de hamei
  • Frunze de dafin
  • Flori de musetel
  • Flori de levantica
  • Flori de tei

Aceasta “pernuta” se asaza langa perna de dormit, in dreptul nasului.

29

5. Sare marina

 

Inainte de a va culca faceti o baie in care adaugati patru pumni de sare marina.

6. Salata verde

 

Mancati seara salata fiarta (cu putin untdelemn) sau beti un decoct din frunze de salata.

7. Seminte de anason

Se fierb 250 ml lapte cu 2 lingurite de seminte de anason pisate. Se strecoara si se bea indulcit cu miere de tei, cu 2 ore inainte de culcare.

8. Calcatul apei

Se umple cada cu apa rece pana la nivelul gambelor: intrati in apa si scoateti pe rand cand piciorul stang, cand pe cel drept (asemanator cu mersul berzei), timp de 30 de secunde, inainte de culcare.

9. Ulei esential de levantica

Puteti aseza langa perna o batista pe care sa picurati ulei de levantica.
Puneti in apa de baie o cescuta cu lapte si 10 picaturi de ulei de levantica.

10. Catina alba

Cate o lingurita de planta pulbere, se tine sub limba sau se face un macerat din 2-3 lingurite la o cana, pe zi.

11. Seminte de marar

Decoct dintr-o lingurita seminte de marar la o cana de apa; se bea la culcare.

12. Produse apicole 

 30

Luati dimineata, pe stomacul gol, o lingurita de polen, iar seara, la culcare, o lingurita de miere.

13. Dovleac

Se consuma dovleac copt sau decoct din pulpa de dovleac fiarta in 100 ml apa si indulcit cu miere, de 3 ori pe zi.

14. Captalan

 

Se administreaza inainte de culcare o lingurita de pulbere de captalan, timp de o luna.

15. Ulei din flori de portocal

 

Se amesteca o lingurita cu miere de tei si 6 picaturi de ulei de portocal si se iau cu 30 minute inainte de culcare.

16. Coji de mere

 

 31

Se toarna peste 2 linguri coji de mere bine maruntite, 250 ml apa clocotita: se lasa la infuzat 10-15 mi¬nute, apoi se bea lichidul indulcit cu miere de tei sau salcam, cu doua ore inainte de culcare.

Coji de mere si crengute proaspete de grad se pot lasa peste noapte, intr-un bol cu apa, langa pat sau pe calorifer.

17. Leacuri din popor impotriva insomniei

 

  • Se mananca seara paine cu ceapa si se bea apoi lapte cald indulcit cu miere.
  • Se fierbe o ceapa in lapte, se strecoara si se indulceste cu miere. Se bea cu o jumatate de ora inainte de culcare.

32

Sursa: http://www.garbo.ro

Sper ca v-a placut!

Pe curand!🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s