Blog of the Year Award 6 star jpeg

A venit momentul sa va multumesc!

Nu stiu cati dintre voi a simtit fericirea la cote maxime in momentul in care a realizat ca a fost foarte apreciat prin stelutele primite la acest concurs, in schimb eu am fost si sunt si va multumesc mult tuturor pentru asta, deoarece fiecare dintre voi meritati cate 6 stelute si nu numai.

Pot sa mentionez faptul ca momentul cand am intrat in acest concurs a fost pur si simplu din motiv de distractie si de a-mi face mai multi prieteni, iar acum realizez ca a dat roade si chiar inzecite. Sincer nu ma asteptam sa iau mai mult de 2 stelute, deoarece multi dintre voi au inchis drumul distractiei, iar eu am ramas blocata undeva la inceput.

Dar cum o zana buna s-a oferit sa ma ajute sa ies din impas, am ajuns si eu sa parcurg drumul pana la finele concursului, ca un adevarat invingator.

Este mai speciala aceasta postare, deoarece vine plina de caldura si multumire si fiecare persoana care a pasit chiar si pentru o singura data in taramul blogului meu, ii dedic aceste minunate cuvinte care pentru oricine inseamna un lucru existential si anume “MULTUMESC!”

Vreau sa multumesc in primul rand persoanelor care m-au nominalizat si astfel m-au introdus in lumea minunata a acestui joc incepand cu ferragudofan (pentru acceptarea mea pe grupul de pe facebook, fapt care a inlesnit activitatea mea de a-mi face prieteni) si urmand cu Destine Pierdute, Ramona Nicoara (zana mea :D), Rooxana, Indiferent, Gradinita Fluturasilor Talentati si in ultimul rand Victor (o steluta stralucitoare :)).

Iar acum este timpul sa fac fericite si alte persoane admirabile ale caror bloguri atrag prin simplitate, sensibilitate si armonie.

Regulile le stiti deja:

le gasiti aici: http://thethoughtpalette.co.uk/our-awards/blog-of-the-year-2012-award/.

Nominalizari:

Felicitari tuturor! Sunteti senzationali si va urez mult noroc pentru acumularea restului stelutelor norocoase! :) Sa aveti o zi minunata! :D